Terjemahan Lagu Adoh Paranmu Vita Alvia Ft G2B (Lirik Lagu)


Terjemahan Lagu Adoh Paranmu Vita Alvia Ft G2B (Lirik Lagu) 


Tresnomu kanggo aku sepiro gedene
Cintamu untukku seberapa besar

Pas awake dewe wis jarang ketemu
Selama kita jarang ketemu

Mergo adoh paranmu
Karena jauh rantaumu

Gawe kangen ning atiku
Buat kangen dihatiku

Mugo sliramu biso njogo atimu
Semoga dirimu bisa menjaga hatimu


Amung ono kowe
Cuma ada kamu

Wong lanang ning njero atiku
Lelaki dihatiku

Mergo ati iki
Karena hati ini

Wis tak tutup nggo liyane
Sudah aku tutup untuk yang lain

Yo mung siji panyuwonku soko kowe
Cuma satu permintaanku untukmu

Ngancani aku nganti tekan matiku
Temani aku sampai ajal menjemputku

Nyawang kerlip lintang ngelingke kowe cah ayu
Melihat kerlip bintang mengingatkan kamu sayangku

Mergo adoh paran gawe kangen ning atiku
Karena jauh tempat kerja, buat kangen dihatiku

Tak tuliske tembang tresno mung kanggo sliramu
Aku tuliskan lagu cinta hanya untukkmu

Ben kowe ngrasakke sepiro gede tresnoku
Agar kamu merasakan seberapa besar cintaku

Manis esemmu, ayumu dadi inspirasiku
Manis senyummu, cantikmu jadi inspirasiku

Wes tak ukir indah nggo dadi semangatku
Sudah ku ukir indah untuk jadi semangatku

Tak tunggu balimu ben iso nyanding sliramu
Aku tunggu kembalimu agar bisa bersama lagi
Siap lahir batin aku dadi imammu

Tresno suci iki amung dinggo kowe
Cinta suci ini hanya untukmu

Ra ono liyane sing iso nggantike
Tak ada yang lain yang bisa menggantikan

Adoh seko kowe gawe ra tenang atine
Jauh dari kamu buatku tak tenang

Mangan ngombe nganti ra ono rasane
Makan minum sampai tak ada rasanya

Pendak arep turu mung biso nyawang fotomu
Setiap ingin tidur cuma bisa lihat fotomu

Rungu sworo mu wis cukup nentremke atiku
Mendengar suaramu sudah cukup bagiku

Yen pancen kahanan kowe adoh seko paran
Kalau memang keadaan kamu jauh di tempat rantau

Bakal tak lakoni snadyan akehe pacoban
Akan ku jalani meskin banyak cobaan

Duh kowe cah ayu rungkono laguku
Sayangku dengarkan laguku

Dinggo tombo roso kangen sak jroning atimu
Buat obat rasa rindu didalam hatimu

Penting dinggo dewe kudu duwe roso sabar
Penting buat sendiri harus punya rasa sabar

Ben tresnomu lan tresnoku ora bakal bubar
Agar cintamu dan cintaku tidak akan bubar

Sayang ndang cepet bali
Sayang cepat kembali

Sayang aku ngenteni
Sayang aku menunggu

Sayang mugo tansah setyo
Sayang semoga tetap setia

Ojo nganti keno gudo wadon liyo
Jangan sampai tergoda wanita lain

Gusti wes paringi jodoh sing sempurna
Tuhan sudah memberi jodoh yang sempurna

Sing bakal tak jogo selamanya
Yang akan kujaga selamanya

Mugo kowe lan aku nganti tekan bebrayan
Semoga kamu dan aku sampai berkeluarga

Urip sesandingan dan takkan terpisahkan
Hidup bersama dan takkan terpisahkan

Iso krungu kabar yo mung lewat bbm-an
Bisa dengar kabar ya cuma lewat bbman

Iso krungu kabar yo mung lewat bbm-an
Bisa dengar kabar ya cuma lewat bbman

Kadang telat mbales nggawe dewe salah paham
Kadang lambar balasa buat kita salah paham

Nanging kabeh kuwi ojo dingo alesan
Tapi semua itu jangan dibuat alasan

Margo dewe duk cah cilik sing seneng nesunan
Karena kita bukan anak kecil yang senang marah2

Kabeh masalah mesti ono solusine
Semua masalah pasti ada solusinya

Kudu podo ngerteni ben padang dalane
Harus saling mengerti agar jalanannya terang

Percoyo awakku tresnoku yo mung kowe
Percaya denganku cintaku yang cuma kamu

Sing tak perjuangke nganti tekan selawase
Yang aku perjuangkan sampai selamanya


Sayang ndang cepet bali
Sayang cepat kembali

Sayang aku ngenteni
Sayang aku menunggu

Sayang mugo tansah setyo
Sayang semoga tetap setia

Ojo nganti keno gudo wadon liyo
Jangan sampai tergoda wanita lain

0 Response to "Terjemahan Lagu Adoh Paranmu Vita Alvia Ft G2B (Lirik Lagu) "

Post a Comment

Berkomentarlah Dengan Bijak

Iklan Atas Artikel

Iklan Tengah Artikel 1

Iklan Tengah Artikel 2

Iklan Bawah Artikel